Wonder Dewi by Wonderlab

Posted: August 30, 2020 in Ade Aku Kesah?
Tags: , , ,

Apa khabar rakan pembaca saya masih setia mengikuti saya (acah-acah ada peminat) 🤭 Saya Wonderstar Farah dari Wonderlab Malaysia. Saya juga merupakan founder kepada Sparkling Beauty Squad!

Anda telah memilih pasukan yang betul jika berminat untuk menyertai pasukan jualan Wonderlab, menikmati pendapatan passive dihari tua sambil duduk dirumah bermain dengan cucu. Over kan? Belum masuk 4 Series dah cerita pasal cucu.

Baik, mari saya perkenalkan Wonderlab Malaysia, jenama skincare bertaraf dunia yang dibawakan khas dari Korea. Namun Wonderlab telah pun mendapat kelulusan KKM dan kini viral di pasaran Malaysia terutama Wonder Dewi.

Wonderlab mengeluarkan 3 Series khas untuk pasaran Malaysia.

WELL NATURE SERIES, HARUHARU BLACK RICE SERIES dan yang terkini, baru saja dilancarkan 2 bulan yang lalu dan kami telah berkolaborasi dengan Astro dan Dewi Remaja, iaitu sheet mask WONDER DEWI.

Wonder Dewi Mask didatangkan dengan 3 package : Plan 7 Hari, 14 Hari dan 28 Hari.

PERLU KE PAKAI MASK SETIAP HARI?

Tambahkan mask Wonder Dewi dalam skincare routine anda kerana didalamnya terdapat 4 jenis mask yang kulit Asia perlukan. Sesuai dengan keadaan cuaca dan iklim kita di Malaysia yang sentiasa terdedah dengan kepanasan, habuk, dan udara di ibukota.

MARI KITA LIHAT KEGUNAAN 4 JENIS MASK YANG TERDAPAT DIDALAM PACKAGE WONDER DEWI.

DEWI HYDRO
Untuk menggebukan. AQUAXYLTM 7 Rumusan Hyaluronik berfungsi mengunci kelembapan untuk jangka masa yang lebih panjang serta meningkatkan keanjalan kulit.

DEWI BRIGHT
Untuk menyerlahkan. Inti Pati Mutiara mampu mencerahkan tona wajah dan menyerlahkan keseriannya.

DEWI REPAIR
Untuk memulihkan. Enzim Natto akan meningkatkan penghasilan kolagen dan kekenyalan kulit serta anti-penuaan.

DEWI SOOTHE
Untuk kesegaran. Lidah Buaya Merah Jambu akan menyegarkan dan memberi perlindungan kepada kulit.

Setiap package, akan disertakan dengan cadangan susunan penggunaan. Anda akan memakai mask setiap hari mengikut jadual rawatan yang di cadangkan. Perbezaan ketara boleh dilihat dalam masa 7 hari sahaja. Cuba dan buktikannya sendiri.

Dan Wonder Dewi adalah mask pertama di dunia yang memberikan package langganan bulanan, mask terus dihantar ke rumah setiap bulan. Wow kan? Yang lebih wow lagi, pelanggan package langganan sebenarnya membayar harga yang jauh lebih murah berbanding harga jualan secara outright.

Saya belanja sikit tips memilih facial mask khas untuk korang semua.
✔️ Kelulusan KKM
✔️ Tiada Paraben, Mineral Oil, tiada bahan dari sumber binatang dan tiada pewarna tambahan.
✔️ Tidak perlu cuci/bilas selepas menggunakan (bermakna penyerapan adalah selamat)

Walau apa pun rutin dan jenama penjagaan wajah anda, boleh topup mask harian Wonder Dewi, formula khas untuk kulit Asia. ❤️

Jumpa lagi pada entry seterusnya saya akan kongsikan tentang Ada Apa Dengan Well Nature dan HaruHaru Black Rice.

Salam sayang,
WonderStar Farah Sparkling.
Wonderlab Malaysia.

http://www.wasap.my/60146194787

Leave a comment